اینجانب با پیروی از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) - پر شور و با عزمی راسخ، همگام با ملت رشید ایران اسلامی، در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن که تجلی قدرت و وحدت مردم غیور ایران است، شرکت نموده، ضمن دعوت همه گروهها و اقشار به وحدت و همدلی، بار دیگر با شهدا و معمار کبیر انقلاب پیمان می بندم، از اهداف مقدس انقلاب، که اهداف همه صالحان و مستضعفان روی زمین می باشد، قدمی عقب نشینی ننمایم.