فراخوان مهندس حاج بهرام حبیبی جهت شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

اینجانب با پیروی از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) - پر شور و با عزمی راسخ، همگام با ملت رشید ایران اسلامی، در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن که تجلی قدرت و وحدت مردم غیور ایران است، شرکت نموده، ضمن دعوت همه گروهها و اقشار به وحدت و همدلی، بار دیگر با شهدا و معمار کبیر انقلاب پیمان می بندم، از اهداف مقدس انقلاب، که اهداف همه صالحان و مستضعفان روی زمین می باشد، قدمی عقب نشینی ننمایم.

مرامنامه ی همکاران شرکت آریا لیف

بسمه تعالی  

 مرامنامه ی همکاران شرکت آریا لیف

 

شرکت آریا لیف زاده ی آرزوهاست . آروزی آنانی که خمین را آباد و نامش را به نیکی می خواهند و مردم این خطه را شایسته بهترین ها .

کار کردن در شرکت آریا لیف تلاشیست سخت و شیرین تا توسعه ی پایدار را از علم به عمل آورد. هدفی که در عقل و جان می پروریم فرصتی است برابر و برادر وار برای رقابتی سالم و پیشرفتی روزافزون . ما همکاران شرکت آریا لیف که نیک می دانیم به میدان آمده ایم تا صنعتی نوین را به صفات بایسته و شایسته ی انسانی بیارائیم و از این رهگذر در مسیر توسعه گام برداریم.

ما همکاران آریا لیف یک خانواده ایم. خانواده ای منسجم و پایبند به اصول انسانی و حرفه ای. خانواده ای که اعضایش کسب روزافزون اخلاق حسنه و توانمندی های حرفه ای پایبند و متعهدند. مرامنامه ی این خانواده چنین است :

1 - ما در همه حال به قوانین و مقررات شرکت آریا لیف متعهد و پایبند می مانیم. چرا که میدانیم قانون فصل الخطاب باید ها نباید ها و اساس و شالوده ی هر نهاد متمدن انسانیست.

2 - ما به درستی دریافته ایم که ذات حرفه امان به گونه ایست که در آن با کمک اصولی به همکارانمان برای کسب موفقیت های اخلاقی و حرفه ای پیشرفت می کنیم . از طرف دیگر دلسوزی بدون تفکر و با نتایج کوتاه مدت را کمکی اصولی نمی دانیم.

3 - همواره مخالفت های منطقی خود را به روشی مستدل و صحیح ابراز می کنیم و در نهایت به رای اکثریت - حتی اگر خلاف نظرمان باشد - احترام می گذاریم.

4 - با حرص ، طمع ، بخل و حسد مبارزه می کنیم و از صمیم قلب خواهان پیشرفت تمام همکاران این خانواده ی بزرگ هستیم. از طرف دیگر هیچ گاه جهت کسب منافع شخصی بیشتر ، منافع سازمانی همکاران  را در هر سطح و مقامی که باشند به خطر نمی اندازیم و این کار را مغایر با اخلاق حسنه و روح فعالیت گروهی می دانیم.

5 - احترام به همکاران شرکت و حفظ حرمت آنان را تحت هر شرایطی به عنوان یک اصل اخلاقی سرلوحه ی فعالیت های خود قرار داده ایم.

6 - همواره حرمت سابقه ، تجربه و دلسوزی های پشتیبانان خود را چون گوهری عزیز حفظ می کنیم زیرا علاوه بر دِینی که به دلیل انتقال هر میزان از دانسته ها و تجربه های خود بر گردنمان دارند ، از بزرگ ترین سرمایه ها و پشتوانه هایمان در مسیر ترقی و پیشرفت هستند.

7 - هدفمند بودن در زندگی ، انضباط ، پشتکار و میل به پیشرفت و ترقی از خصایص و ویژگی هاییست که هر چه بیش داشته باشیم کم می شماریم. از این رو همواره با جدیت بر کسب هرچه بیشتر این صفات اهتمام می ورزیم.

۸- تعهد جزو خصایص لاینفک ماست . بنابر این همواره به قول هایمان به همکاران و پشتیبانانمان متعهدیم و در به سر رساندن این تعهد از هیچ تلاش مثبت و سازنده ای فروگذار نمی کنیم.

۹- همواره در برنامه های آموزشی و جلسات گروهی رسمی که توسط پشتیبانان و افراد ذیصلاح برگزار می شود شرکت می کنیم و به تقویم کاری گروه پایبند می مانیم.

۱۰- ما می دانیم که در دستیابی به تعالی در ابعاد فردی ، اجتماعی ، اقتصادی و ... تلاش در جهت رشد و پیشرفت شخصیتی از اساسی ترین ارکان است. به عبارت دیگر همه چیز از درونمان آغاز می شود. از این رو از تمام فرصت ها و منابعی که به هر نحو موثر با این مقوله مرتبط است استفاده ای بهینه می نماییم.

۱۱- ما همگی به برکت معتقدیم و معنویت حاکم بر تمام نیات و اعمالمان را سببی بر عنایتش به احوالمان و بهره مندی از رزاقیتش می دانیم .

 

پیام مهندس حبیبی به مناسبت سالروز دوازدهم بهمن 57

 

«صبحگاه 12 فروردين كه روز نخستين حكومت الله است، از بزرگ‌ترين اعياد مذهبي و ملي ماست»   حضرت امام خميني (ره)
انقلاب اسلامي با حضور شكوهمند مردم قهرمان ايران در 22 بهمن 57 با زعامت رهبر كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) و با ايثارگري و شهادت هزاران نفر از بهترين فرزندان اين مرز و بوم به پيروزي رسيد و مردم ايران در يوم‌الله دوازدهم فروردين 58 با حضوري آگاهانه در پاي صندوق‌هاي رأي، به يكي از بزرگترين اهداف انقلاب اسلامي جامه عمل پوشاندند و پيروزي نهايي انقلاب اسلامي را با آراي عظيم و باور نكردني خود تحقق بخشيدند.
«دوازده فروردين»، بهار انقلاب اسلامي ما و روز شكفتن گل اسلام بر شاخسار زمان و نويد بخش تجلي حق و حاكميت نظام اسلامي است. دوازده فروردين، روز احقاق حق، روز پيروزي دين و روز بيعت با اسلام در راستاي حاكميت قرآن است.
«روز جمهوري اسلامي» صراط برنده، لغزنده و باريكي بود كه برفراز جهنم خودخواهيها، شرق گراييها، غرب زدگيها و قدرت طلبيها كشيده شد، تا اين امت را به «جنه المأوا»ي خداباوري، اسلام‌خواهي و حقجويي رهنمون سازد. اين روز، روز بلوغ فكري و سياسي اين امت، در سايه اسلام بود. روزي مبارك و مقدس، كه دهاني به وسعت ايران، با فريادي رعدآسا و پرطنين، جمهوري اسلامي را «آري» گفت.
تشكيل جمهوري اسلامي نه فقط اراده ملت را بر سرنوشت خود به اثبات رساند و براي آنان استقلال و آزادي را به ارمغان آورد، بلكه اميد را در دل محرومان و مستضعفان جهان برافروخت كه آنان نيز مي‌توانند بعد از قرن‌ها رنج و درد، جلوه‌اي از وعده خداوند تبارك و تعالي را ببينند؛ همان وعده پيروزي مستضعفان بر مستكبران را كه كتاب وحي، آن را نويد مي‌دهد.
اينجانب اين روز را كه روز ظهور شخصيت واقعي مردم ايران، پيروزي مشتضعفين بر مستكبرين و روز تثبيت انقلاب اسلامي است گرامي داشته و اميدوارم به بركت مجاهدت‌ها، جان‌فشانيها و مقاومت دليرانه اقشار مختلف امت سلحشور ايران اسلامي در مقابل توطئه‌هاي استكبار، تحقق زمينه تشكيل حكومت جهاني اسلام با ظهور حضرت ولي عصر (عج) فراهم شده و فرمانده معظم كل قوا و رهبر عزيزمان پرچم مقدس جمهوري اسلامي را به دستان مبارك حضرت صاحب‌الامر (عج) بسپارند.